Siófok város egy ligetes terének koncepcionális terve, a csapadékvíz elvezetés és területrendezés lehetőségeit vizsgálva.
A feladat egy tervezett ipari csarnok földmunkatervének háromdimenziós modellezése volt, mellyel ellenőrizhetővé váltak az esetleges tervezési anomáliák.
További feladat volt a kivitelező által becsült földmunka-mennyiség ellenőrzése és az építendő földmű magassági viszonyainak informatív megjelenítése.
A feladat egy leromlott állapotú földút szilárd burkolattal való ellátása volt, a környező földek jobb megközelíthetőségének érdekében. Megoldásként teljes aszfalt pályaszerkezetet terveztünk.
Egy igencsak leromlott állapotú földút járhatóvá tételére dolgoztunk ki tervet, a környező földek jobb megközelíthetőségének érdekében szilárd burkolattal ellátva azt.
A feladat a fenntartható mobilitás jegyében született. A megrendelővel újragondoltuk Budapest néhány forgalmasabb közlekedési útvonalát, elképzelve, mi volna, ha a meglévő keresztmetszeti kialakítás helyett az egyéni, illetve közösségi közlekedést részesítenénk előnyben.
Látványtervezési feladat egy teherkikötő működésének koncepcionális bemutatására.
Budapest északi részén található népszerű turistacélpont, a Római part kerékpáros infrastruktúrájának fejlesztéshez kapcsolódóan készítettünk látványterveket. A kerékpárút az egykori Óbudai Gázgyár területén, a Duna mentén halad.
Szentendrén a Pipiske utcában a csapadékvíz-elvezető rendszer kiépítésével párhuzamos útépítés, és az építés alatti forgalomtechnika tervezését végeztük el.
Siófokon a Dózsa György utcában a Bajcsy-Zsilinszky utcai kereszteződésben új gyalogos átkelőhely tervezésére kaptunk megbízást. A forgalomtechnikai beavatkozással járó feladattal javul a gyalogosközlekedés biztonsága.
Siófokon a Dózsa György utcában a Mészáros Lőrinc utcai kereszteződésben gyalogos átkelőhely tervezésére kaptunk megbízást. A leginkább forgalomtechnikai beavatkozással járó feladattal javul a gyalogosközlekedés biztonsága.